//Love Story
shitt .

Thursday, 15 September 2011 @ 9:50:00 pm | 0 HeartBeats

assalamualaikum ,
jawab , jawab !
aku ad gaduh gn oghang nie , dia ni gila la aku pun tak tahu kenapa dengan lepa ni . shitt betul lah perempuan ni , ad ka patut gaduh sebab jantan . haha tak lojiq langsung lah kan !
hey . aku pun tak mahu lah dekat balak oghang ni aku pon ada balak sendiri kot hansome siot kot . daripada balak perempuan tuh , huiiih . aku tak tahu pape , maI - mai serang aku . gilaa keh weyh . tu lah aku suruh makan otak lembu hang p makan otak unta . memang shitt punya betina . haha ! dia ajak aku face to face gn dy , ehh buat apa aku nak takot benda aku tak buat kan . aku tahu nanti lepa menyesal punya dah maki aku then nak serang aku . benda aku tak buat . saktgi aku post pic betina hapalk tuh . hampa sume tengok lah yee ! nak komen . komen lahh . perempuan tuh memng sial lah . banyak  orang tak puas hati dekat dia sebab kes mulut macam longkang dia tuh .  ngee ~
anak ustazah saja , mai kat mak perrh ! punya alim , mai dekat anak . perrrh zalim gilaaa
ada ka patut dia kata dekat aku belen , ehh dia tak sedaq dia yang belen . puki dia dah bg kat orang tak sedar lagi tu . boleh duduk sebok pasal orang lagi . isssh ! memeng sial lah betina nie kan ! betina tu , .  . orang yang mulut supa longkang nih .





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza