//Love Story
ILOVEYOU

Wednesday, 14 September 2011 @ 5:34:00 am | 0 HeartBeats


jawabb . jawab ! jangan tak jawab pula ea 
kenapa hang tuduh aku . aku ada hang ja dalam hidup aku hang lah segala galanya dalam hidup aku , kenapa hang tuduh aku curang dengan hang aku tak pernah ada niat nak curang dengan hang pun . aku betul betul cinta mati dekat hang saja sayang ! sekarang fone aku dah sunyi . selalu setiap masa meseg hang masuk . call hang masuk . tp kenapa sekarang dah tak macam dulu . aku nak macam firsttime aku kenai hang , bila aku texd hang . aku SENYUM ja (: 
tapi sekarang , everytime muka aku monyok , mata bengkak sebab nangis rindu hang .
hang tuduh aku ada skandel . tak ada skandel dalam hidup aku ?
hang la skandel aku . hang lah buifie aku . hang la juga suami aku ..
aku tetap sehidup semati dengan hang ,
aku sayang hang , aku ada hang ja dalam hidup aku tolong lah aku nak hang balik dalam hidop aku aku dah betul betul tak da semangat lagi tanpa hang di sisi andd di hati aku . aku nak cakap yang aku ILOVEYOUSOMUCHSAYANG .
aku sanggup buat apa saja demi hang , blok efbee . aku sanggup ja asalkan aku dapat hang macam dulu lagii (;setiap hari aku terigat dekat hang tengok gambar hang malam malam sebelum aku tidur . aku terlalu fikir pasal hang , kenapa ? hang suruh aku lupakan hang , andd cari bufie lain aku agak susah nak buat semua tu sebab hati aku dah tertutup untuk lelaki lain selain hang
dah dua hari aku tak makan sebab aku teringat hang . aku tengok cermin ada muka hang .. sayang aku dekat hang terlalu kuat .
aku mintak tolong bagi hang dekat aku andd buat aku SENYUM macam dulu lagi SAYANG , 
please ! tolong tunai apa yang aku mintak nie . TUHAN saja yang tahu sebanyak mana sayang aku dekat hang , bie tolong beby sayang bie sangat sangat , jangan buat beby macam nie , bie janji nak bersama dengan beby ja tapi mana janji bie dekat beby ? nah janji bie dekat beby :


*nak bersama beby sahaja
*ada beby sahaja
*setia dengan beby
*tak akan lepas dengan beby walaupun apa yang terjadi




IMISSYOUHIM !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza