//Love Story
kenapa hang selalu lukakan hati aku ini

Saturday, 24 September 2011 @ 8:30:00 am | 0 HeartBeats

hayhoo ,
datang lagi eh budak membebel ni kan , tak pe membebel pon membebel lah noh .
aku update ni sebab aku tak tahan lah dengan si dia , sape lagi kan korang pon misti tahu kan sape yang aku tak boleh tahan nih .
humm , aku mula eh cerita aku nih ,
bismillahirohmanirohim ,
aku buka pesbukk buyfie aku dia chat dengan adik angkat  kononnya
tape lah kalu setakat nak chat tuh , tapi jangan lah sampai tahap macam nie , sampai ajak adik angkat dia menarik pula . aku baca chat dia sume , ya allah ! 
kalau hang nak uji aku sekali pon bukan cara cemni , sampai ajak perempuan yang hang tak kenal sangat awex membe hang sendiri , adik angkat aku ?
saket hatinya hati aku nih .
saket hatinya aku , jeles pon ad nie .
ye walaupun aku cakap dekat hang yang aku tak jeles , tak marah tapi aku marah , jeles sabab hang buyfie aku , aku dah sayang hang 100% .aku tahu hang tak sayang aku , i dun care .
tapi aku nak hang tawu yang aku sayang hang , muktamat aku cakap .
sehari aku tak texd hang aku rindu gilagila tahap cipan . sabab aku betulbetul sayang hang , kalu aku tak sayang hang buat apa aku texd hang , call hang . chat degan hang , buat apa aku layan hang kalau aku tak sayang hang , hang fikir lah balik .
tape lah aku tak kesah hang nak buat cemni dekat aku sekali pon .
ILOVEYOUBIE ♥

Bye , assalamualaikum , >.<


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza