//Love Story
nasib malang

Friday, 16 September 2011 @ 10:26:00 am | 0 HeartBeats

assalamualaikum semua ,
jawab , tak jawab dosa taw . aku nak update sikit . aku tak boleh tidur lah sebab tadi petang balik dari bakar arang , beg duit aku terjun lahh . ad duit k0t memang nasib malang dalam beg duit tu ad 2o ringgit malaysia , memang malaysia tak kan indonesia . haha
sempat lagi duduk buat lawak sedangkan beg duit hilang andd duit aduui .
dah dekat magrib baru aku perasan y beg duit aku terjun , takan nak pusing balik waktu pun dah tak mengizinkan lagi . aku terus balik ruma je , nanti kalau aku balik lewat . argh !
tawu dah .. mesti kena mara punya .
baik aku balik cepat sebelum kena bising kan ?
nak buat cemna ,memang nasib aku lah hari ni kan .
sabor jelahh !

mood : #sedihh )':



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza