//Love Story
sakid hati , masih ada

Monday 26 September 2011 @ 9:10:00 am | 0 HeartBeats

heyllo , hari ini hari yang paling aku tak bermakna langsung bagi aku ,
kenapa ,
hurh , apa lagi capital z buat perangai lah , sakid hati aku .aku texd gn capital z dia tuduh aku busy lah , texd boy laen lha , arrgh ! tensi0n cemna kua dari ruma jeh kan . tapi takpa sabor je dengan sume ni . dak aku merajuk dia pun merajuk , adooiy . tak boleh tengok aku hidup senang langsong lah . dak aku texd gn dia gaduh . baik tak payah texd , aku tak reply texd dia ,  aku OFF enfone then pengsan terus senang .
surry lah , entry kali ini membusankan an . aku takda mod ni .

#mood bengang , sedih sakid hati . )':




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza