//Love Story
selesai juga

Thursday 22 September 2011 @ 7:10:00 am | 0 HeartBeats

                                
hayhoo ,
aku syok , blog aku hampir dah nak siap nie .
sebelum nie tak pandai lagi nak editedit nie . tp sekarang ada la pandai juga .
dulu aku ada blog , tapi aku tak pandai guna tapi aku mimpi apa tak tau nak blogblog ni eh , tengok orang ada blog eh rasa cam bes ja . yela dah pandai edit bupbup blog nie of couse lah minat . bagi orang yang tak pandai bupbup blogblog nie misti mereka tak minat macam aku dulu . tak minat tapi dok baca blog orang rasa syok pula . yela blog nie ibarat kan macam diaries aku . nak tulis diaries dalam buku myb tak larat so aku buat je blog nie boleh kongsikongsi degan yang followfollow aku nie kan . tak lah banyak masalah lagi dalam diri aku nie kan .okeyh aku dah tade masa nie . banyak keja lagi yang aku nak kena buat nih . dalahh lagi aku un lagi panjang kot aku merepek baik OFF cepatt .
ockeyhh , nanti kalu ada msa panjang aku update lagi eh storymory aku nie kat korang .

bybyee ,
seeyoulater .
muaaach ! >.<
tunggu apa lagi , tinggal lah pesanan ye .
 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza