//Love Story
ada orang paham kami

Wednesday 19 October 2011 @ 3:50:00 am | 0 HeartBeats

assalamualaikum ,
 wahai pembaca yang budiman sekalian , aku ada sikit story yang nak ak update neh , ap ye ?
sebelum uh ak nak tny pembaca , sehad tak harini .. kalu takk sehad cepatcepat mam ubat taw , 9t lagi terok susah pula kann .♥  harini aku dapat kawan yang paham ak , yang sanggup degar luahan hati aku , walaupun dea adhe prob gn kekasih dea , tp dea snggup dengar luahsn hati aku . huh .. kalu dapat pakwe cemni kan best , paham perasaan kita kan . so sweet dear , dea ni seorang lelaki , umo dea satutujuh (17) .  sebelum neh kami pena chat , penah luah perasaan masing - masing , tha tahu masalah kami berdua sama , kami kembali luahan kami masing - masing .. sekarang kami dua kawan , walaupun kami baru kenai , ak dah anggap dea dah lama kenai . ak cukup gembira daapt kawan macam dea neh kann . sape dapat kawan macam dea cukup bagus .. memey a , hahaha :D
aku harap , aku kawan nans budak neh sampai bilabila ,  nama persahabatan kamii BFF (BEST FREND FOREVER) .  .
tapelah , aku dah tataw update apa lagi neh , ak best lah dapat kawan macam dea kan , tak pena ak dapat kawan sebaek macam dea kankann , hehehe .
okeyyhh . 9t adhe story lai aku post ye , tapi kalu ak lama tha update , busy lha yee  sue taw ,
byebye , 
 




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza