//Love Story
#kerinduaan teramat amat

Tuesday 18 October 2011 @ 10:36:00 am | 0 HeartBeats

wahai kawan kawan aku y di kasihi sekalian , aku teramat amat rindu dekat follow and blog neh , darh berapa laam ak tha update , start PMR smpai sekarang , baru ak udapat update story aku semula , sepanjang ak tha update , macam hal y aku alami , begitu kenagan bagi aku and kawan , kawan ak ! nak cerita pun benda darh langsung tha kan nak cerita kot . kalu cemtuh tha best lha kn , huhuhhu . lagi pun sekarang aku tha ada ideal y nak ak storie neh kan . , insallak 9t kalu adhe post y best , aku update taw .. then , sekarang hati aku maseh sakid lohh , kenapa ? tha bole tawu , 9t abis rahsia-2 kntoi pulaa . sekarang aku nak update apa lg  , lg panjang ak update lg pnjang ak membebel , tak kan tha kenai sape ANIS SHAHIRAH  kn .
so , kalu darh tawu jangan tny okeyyh ,
oykeyyh , ak darh penat , and tatw lg nak update ap neh , ak nak masuk tidoq dulu , ngtokk pula !
esokk pagi aku update yeh ,
imissyouhim ! muaaax >.<
lorrrrebieup , 
daaa ,


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza