//Love Story
walaupun kami dah putus , sayang tetap ada

Wednesday 19 October 2011 @ 10:00:00 am | 0 HeartBeats

wahai wahai pembaca budiman sekaliann . dapat juga kan ak update pada pagi ini ye ,
sebelum ak cerita tentang tajuk di atas uhh ,  aku nak tanye dulu , ampa sume dah makan , sehad .. then pebuat too . arap arap pembaca budiman tersebutt sehad ea , oykeyyh , sekarang aku cerita ye . bismillahirohmanirohimm .
walaupun antara hubungan kami dah berkecaii , aku tetap menyangi dea , macam mana ak sayang abg abg , kaka kaka , adek adek ak .,  kami putus di antara salah paham antara kami . tapi tape ak arap dea paham atas kesalahan ak selama nih .. sebagai awex , ak kena ikot lha arahan pakwe , uhh belom suami istri , ntah jadi macam mana tatw pula , hehe . ( perasan pula)
dalam hati ak , terguris nama si dia .. kenapa . kami kawan darh agak lama . berapa ? 7 bulan . tapi sekarang mungkin bukan waktu yang sesuai lg kami bersamaa . insallah .. kalu adhe jodoh dan umo y panjang kita bersatu kembali ye sayang , aku tahu ak banyak tipo hang , ak mungkir janji , tp ag tahu kan betapa ak sayang ag .. walaupun ag  susah nak percaya aka , tapi ak tak curang dengan hang , ak tade penganti hang sekarang , yee . ramai mintakk kape , tapi ?
ak tamaw , np , sebup ak teramat amat sayang ag , sekarang dalam blog ak stil adhe pic hang , ak tha kan buang pic hang dalam blog ak neh .. tiap kaly ak on9 , aku selalu buka pic ag , aku rindu hang weyh ,. macam mana ak nak hilangkan sayang aku , rindu ak dekat hang , darh banyak cara ak buat , tapi tak berjaya juga .. kenapa ?
mungkin neh 1st time ak sayang seseorang , sebelum neh ak tha penah sayang seseorang cemna ak sayang and rindu hang .. tapi tape  , mungkin sekarang hang darh dapt peganti n dapat awex y lebih okeyh dari aku nehh , walau cemna sekali aku tha kan cari pganti hang okeyhh ,
sekarang tpon ak dah sunyi , dulu adhe juga hang mesej ak , darh mum , mand tha lg . sehad kehh . tapi sekarang sume darh berakhir , kenapa begitu cepat sanat waktu berlalu .. aku nak balik waktu ituu semulaa ,
tapelahh , mungkin ini je y dapat aku luahkan , kalu ad lagi perasaan aku , aku post at sinii ye ,
okeyh , istillloveyou dear <3
nyted !
tataaa (:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza