//Love Story
Di mana kau kredit

Thursday, 24 November 2011 @ 8:12:00 am | 0 HeartBeats

Hey Reader !
Kedid ouh kedid ! HAHA , ehh sory lupa pulak nak tanya khabar korang semua . apa macam sehad tak neh , jawap - jawap ... #sehadd , tak sehad ..
Bagus laah kalau sehad , yang tak sehad too , jangan lupa mamam ubat tawww (:
Hehe , malam neh amat membosan knn --' Online pesbukk pun , tadak apa yang menarek ! ashik benda samaa ja . hurrhh ! bosann . bosann . dann bosann . ! lalala , tatau knn nak buad apa ?
#texd buyfiee .
Hahh , too satu hal .. Memang la nak texd , tp kedid tadak .. shiit ~ #pi a toup ?
Dah toup laa , tapi tak masuk - masuk g punn . sampaii sekarang nehh . Ya allahh ! Mana pi toyp ak neh .. takan line busy kott . heerh !! cepat laa masuk , wahai toupp .. sayang , jangan buad peragaii pulak . cepat masukk . pleasee ! HAHA . (gilaa eh)
Dalaa , tansion neh . kedid tak masuk g , awu nak texd gn buyfiee . tapi tak bole lah jawabnyaa malam nehh knn --' hemm , sedih sekalii . Esok kena p tuntut balek . jenuh a nak biaq knn --' . hehehe !
Maraa neeh , hurrhhhhhh ~
Hokee Reader , bhai



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza