//Love Story
kenapa berdendam

Tuesday 1 November 2011 @ 9:06:00 am | 0 HeartBeats

hey all , sinisinii .. ada story !
 apaapa , eh sabar lah kejap , hurh ~ ap entry malam neh , yee KENAPA BERDENDAM . ya allah , kenapa aku harus hadapi masalah ini , kenapa aku kena nasip y malang ini .. kenapa harus harus aku y kena ? kenapa tak oghang lens je , kenapaaa !
kenapa jantan tuh still nak ganggu aku , aku dah tade pape hubungan dah dengan dia , tapi kenapa dia begitu kuad EGOIS . kenapa lelaki i2 stil simpan dendam dekat aku, sedangkan dah berapa lama kami berpisahh .. kenapa dia datang dalam kehidupan aku , untuk hancur segalanya  ! kenapa , berikanlah petunjuk ya allah .
aku dah tak sanggup lagi dengan dugaan neh , kenapa lelaki uh bersikap dengki dengan aku, apa yang aku harus lakukan sekarang ini .. kuad lah hati aku ini .. hmmm , aku tha pelu bincang dengan orang macam hang ! aku dah betulbetul tansion and stress dengan hang . hang tak habishabis ugut ak , dah la weyh ? aku dah tak kacau hang dengan awex hang , so hang jangan lah kacau aku lagi and orang dalam hidup aku .. kenapa hang dengki sangat nans aku , hang nak pi cita dekat parents aku , y aku cemneh lah , cem tuh lah .. apa yang aku buad dekad luaq tuh . please weyh .. !
jangan sampai semua orang tahu hang tuh macam mana , hang buang la sikap EGO hang tu ..  hang jangan kacau lagi aku ang orang dalam hidupan aku , tada guna kalau hang buat semua neh .. hang jangan bagi malu bagi standard LELAKI . tolong lahhhhh ! :'(
aku tahu , hang akan buat fitnah dekat aku .. hang fitnah aku , hang cerita semua dekat orangorang kat luar sana , tapi kenapaa , Why ?
aku buad apa , sampai hang terlintas nak buad macam neh dekat aku . aku dah hampir putus harapan , tapi aku sabar hadapi semua ni , aku tabah dengan dugaan neh , aku tatw lagi nak story apa , otak aku pow dah low , dah tak larat berfungsi lagi STRESS dah .. aku harap jantan uh dah tak buad lagi , tak ugut aku .. fitnah aku and ever ~

mo0d ; #stress dengan semua cabaran ,

bhai >,<


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza