//Love Story
Minggu cuti

Monday, 21 November 2011 @ 3:57:00 am | 0 HeartBeats

Heyy youu . sapa ? you laa yang baca belog saia nehh . sape g kann --' HAHA
youu apa citer ehh , sehad ? dah mum belomm to . Yaya , Sehad takk youu . kalu tak sehad jangan lupa mum ubat tauu . bg cepat sembuuh taau . ilovepyoupisang ! HAHA
cuti nehh korang buad apa yaa . Holiday .. Kejaa , santai at ruma jahh . then macam - macam g laahh . ouhh ! best pi holiday . jangan lupa tau buah tangan untuk saiaa at sini . Hehe , sape laah nak bely knn untuk saia nehh . HAHA . Malang - malang knn --' . Hemm , apa laa nasib saiaa nehh kn .. issh ! teruk - teruk . Nahh aptb (apa pon tak boleh) ! Heheee : D gegeh satt . huhuh ! weyhh , saia tatw a nak buad apa cuti neh . juz tunggu result PMR sadjaa . semantara tunggu nak buad apa ea , adoi =,=
Tadak ideal keh hahh ! tolong satt , bosan gila neh dok rumaa , tapi setiap jumaat pi training . hari jumaat ja , hari len takan nak temenung ja att ruma . bosann lah knn --' hemm ~ kalau hampa ada jawatang kosong maii bagi at saiaa . boleeh laa sygs ! Hehe . GaLak Nahh . Punya pasai laa . Hehe .
Hokee laa nuh . Harini entry tha best ponn . bup aku saiaa tatau nak update apa g . samapii sini jelaa . Hokeey jumpa g taww . Selamat membaca entry saiaa , kalu sudi . kalu tak sudi tak kesah punn . --'
muahhhhhh . Bhai


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza