//Love Story
tahan poliss

Tuesday, 22 November 2011 @ 8:19:00 am | 2 HeartBeats

Hemmm , heyllo semua .. Pebuaad semua , sehadd , Dah mum belomm to (:
Heheee , Dapat g kann ak update nehh . sebelum neh qajiin update , tapi sekarang mood malas pulakk --'
Bukann ak lupa dekat belog nehh , walaupun tak secantek korang ak tadak lupa laa kat belog or Diariey's kesayangann ak nehh . Ak updaye nehh sebup ada stoly moly . HAHA 
Sedihh - sedih , Ak gn member ak kena tahan polis tadii . shiit toi tarikh harini 22/11/2011.
Syok - syok dok lepak tasik gn member ak sambil makan buger , mai - mai at sebelahh . Mai lesen , mai i/c ! Nohaii , apa segala pun tak bawak . Getaaq gila vavii kot . Pastoo teruih amek kunci moto . Hala , kalau bukan moto ak punn , moto member ak , mau dia mintak saman .. nahaii , nak amek mana duit bayaqq !
Ada qamai pakat masuk tasek , semua pakat serbuu larii . tau polis buat operasii . --'
pakat semua lari , tadak sapa dahh . dia suroo tolak moto p hujungg . ak gn member ak punn tolakk laa . macam oqang Bodoo . herrr ! Semua pakat kena tahann , deypa suqohh budak lakii pi kencing . gilaa ! Nak cek yuriin , tengok deypa isap keh dakk . nayaa ! semua yang amek too pakat getaqq paa . Deypa pi .. Dah beress semua , belahh yang kena tahan group ak too , lakii semua lepaas . nasep a tak icap . kalau isap tatau nak kata . mati katak at situu . Ada polis laki neh , nak kata lawakk .. Tepon dia bunyi kali pertamaa , dia pun ankat laa , tapa . dok satt bunyi lagii .. Myb binni dia laa too , dy kata at kamii , issh oqang sebok gn operasi . dy lag i sebokk ! HAHA . dy kp , besa a pompann memang cemtoo . Huhu 
Ada polis nehh . tuann kot dy kp at kamii dy lepas . tapa qasa lega laa , tapi tak qasa lega sepenuhnyaa . bup kunci motoo ada at deypa g ! Dahh abeh cek yuriin . semua selamatt . deypa nak bagi at kamii botoi . nak cek yuriin . hah gilaa keh apa polis neh . HAHA 

#Seqikk dah , tamau pi dah laa tasik to . durii banyak oi ! herrh , neh pun getaq tak abes g nehh . Huhh , pi ponn petang - petang jaa . malam - malam tamau laa . brr !
Hahh , tapa a , troma maseh ada g nehh . tak elang lagi ponn . hemm . ockeys sayangs .
Bhaii , nyted




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza