//Love Story
Gaduh lagii -.-

Monday, 5 December 2011 @ 6:04:00 am | 0 HeartBeats

Hey pepps .
Eyra Talking again .
ockeyh , tahu knn apa eyra nak tny knn . hemm , sehat tak . sehad knn ... hrr ~ sory macam - macam entry eyra dah update knn . tapi tatau laa korang suka keh tak . eyra update neh pun sebup apa ehh . yaya sebub gaduh lagii -.- . wahwahhhhh ! kenapa ? bytheway , gaduh lagi , hrr ~ kenapa tuu , tatau laa buyfie eyra mula buad perangai balex laa . aduui -.- eyra tatau a nak buad apa lagi . malah eyra dah patah semangat & buntu nak hadapi dugaan , cubaan ne . kenapa ehh ? yaya , dah banyak kaly dah eyra hadapi , tapi kenapa haruss eyra hadapi lagi . kenapa .. ? eyra dah betoy - betoy penat tauu . harus kah eyra terus hubungan & sampai sini sadja hubungan eyra dengan dia ? eyra betoy - betoy buntu . tolong beri pendapat kepada eyra . pleasee . help me guys :'( ! Tapi hati eyra sungguh sayu tinggal dia , eyra sayang  dia . agak suka untuk eyra lupakn dia . terlalu banyak memori eyra dengan dia . selama 8 bulan kiteoqang bersama . masing - masing dah berjanji takan tinggal . tapi kenapa perkara yang tak d'inginni berlaku lagi .. eyra betoy kecewa , sedih tahu benda ini berlaku lagi .. ya allah , kuad kn lah hatii eyra nieyh . tak sanggup lagi ..
gambar muka - muka eyra sekarang :'(




tak tentu arah , tatau kepetusan mana yang harus eyra buad .


Nages , nages . dan nages lagii .:'(


Tengok a pict - pict , semacam gn muka eyra sekarang . tatau lagi nak buad apa & tatau lagi jalan mana yang harus eyra tujuu ! situ , sana arrrrrrrhhh ! Buntuuuuunyaaaaa .

ockeys larh , btaw gud bhai pepss !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza