//Love Story
apa yg perlu ak buad .

Sunday, 1 January 2012 @ 12:53:00 am | 0 HeartBeats

Assalamualaikum . hi 2012 :) . Pebuad tuu , sehat da mum . Hi takan sambut tahun baru tk habeh lagi kot . haha , Okay , dah mum belom nih . np lom mum lgi . 9t sakit pulak syg . p la mkn duluu . stg baru hampa my usha blog ak y tk secantek nih . tp dy comel ! pink kot . HAHA , perasan la ak nih .  tkpe laa  , bukan selalu knn nak perasan nih . wahhh , wahhh . es0k lusa dah sekolah nih . macam mana . lom sedia apa g . Baju tk iron g , kasut tk talikan lagii . buku tk tuelis nama lagi ! apa semua lom lagi nih  . adoy , ashik on9 jee . Dala sekarang ak serabut nihh  . adoy . Ap yg perlu ak buad pun tatau la weyh . Sekarang ak tak tau macam mana boley sankut cinta 3 segi nih . Ya allah , Nih kaly pertama ak sangkut cinta 3 segi nih . Subahanallah . Kenapa harus ak dalam cinta 3 segi nih . mungkin ini pergorbanan cinta kot . sekarang ak dah tatau nak buad apa ? buntuuuuuu dah . pilih dia atau dia . Tapi walaupun ak tersangkut dalam cinta 3 segi nih . Dua - dua tk marah keh apa , setegan lelaki mesti berdendam or marah keh ap . tp dyoqang nih tk mcm tuu . seyes firdtly ak dapat lelaky macam mereka dua nih . sumpah ak tk tipuu . Tapi tkpe ak harus hadapi cubaan ni weyh , if hampa dok at tempat ak . hampa pun tatau nak buad keputusan mcm mana knn . Ak rasa Dalam masalah ni tadak sape saalh , ak yg salah ! ak mung tk layak dicintai , di sayangi . mung tk pantas lyk ada semua tuu . semua tu tk layak . sekarang baru ak tahu penggorbanan cinta . sekarang baru ak faham . apa erti cinta . okay laa Ak harap semua ni takan berlaku lagi . ak tak boley pilih salah soqang , dua - dua ak syg  .ak tahu tak boley pilih dua oqang dalam masa yg sama knn . maavkan ak MUHAMMAD ZULHUSNI & MUHAMAD SYAFIQ . ak mung tk pantas untuk korang . dan korang jugak tk pantas untuk ak .



kbai



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza