//Love Story
Entryy Yang Lepass =.=

Friday 15 June 2012 @ 4:31:00 am | 0 HeartBeats





Assalamualaikum , dan salam sejahtera . Hey hey -,- . Lama jugak kan aku tk mengUPDATE niee kan . dah berhabuk pon ada blog aku niee . isshh ishh .sebelum aku mula potpet nak tanya semuaa apa khabarrr . Sehat tk niee ? lama tk tny khabar korang kann , rindu korang , tapi malas nak update . no ideal lahhhhh . hoho . kk ! aku sehad sehad ja , yelah baruu pais excdent joo ? what x-cdent ! OMGhosstt . apa yg dah jadi ? tadak pape , tepurung lutut ja lari sikitt . Nak ligan tk larat , terpaksa buh bandanghh .  Jalan pon tercapik capit . macam orang cacat lagi . haha :D . Alahamdullilah , time x-ray tuu doktor cakap tadak apa yg patah juz tulang lari sikitt --. Tapi takpa lahh doktor cakap hamek masa jugak lah nak pulih macam duluu duluu . tapi alhamdulillah , akhirnya sekarang kaki aku dah pulih macam duluu dulu lagii . jyeahhhh ! seronok seronokkk . dapat jalan macam dulu lg , seyess aku cakapp . time kaki aku sakitt akuu rasa dah tk kuat macam duluu lg . Tapi rupanya salah lahh . aku masihh boley jadi macam dulu . Masa aku sakitt ada lah kawan kawann aku yg baik hati sanggup mai tengok aku , hehew >.< TERIMAKASIH kawan . aku sayang hiangg sesangat weyy . Kk . Banyak lah story pasal akuu . tapi takan aku nak cerita semua kat sini kot . aku malas pulak nak popet tadak mood . hehe :) . Maavlah yeahh , blog aku tk COMEL , CANTIK , CUN , HANDSOME macam blog blog hampa weyy . Btaw aku tk pandai editt edit niee . nak edit pon aku hantaqq workshopp ja . haha ! Merepekk , merpek , merepekk dan merepek ja yg aku tahuu . Lagii pon aku tengah bosann nie , tataw nak buat apa ? takpa stg aku upload lah pict apa yg elok aku upload kk .


 Niee akuuu dengan adek bongsu aku , btaw yeahh aku tk comel ponn kan kann ? tapi takpa aku tk kesah comel keh tk , tapi aku heppy gn wajah yg aku ada niee :)

 Niee un akuuu jugak ,  tk comel , cun , handsome , segak macam hampa kann . so jangan dok megumpat lah . tahuu aku tk segak macam hampaa kann . 

kk , Niee ja yg aku nak update , saja bored bored tataw nak buat apa kann , update jelah apa yg patutt . melalut kat sini pon bagus jugak kann . daripada merayau macam orang gilaaa ja . sorry nah . aku punya blog tk comey , aku niee pamalas sikit nak mengedit niee . tadak masaaa lah . kk lah kbai


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza