//Love Story
Selamat Hari Raya Aidilfitri :')

Wednesday, 15 August 2012 @ 1:55:00 am | 0 HeartBeats



Heyyy  senget . Hehew , Semua sihad tk nie hah ? lama aku tk melalut kat sini kann senget >;< . Hah , sekarangg aku dah kembali melalut ok . tk suka ? kesah apa aku blog aku  , aku punya pasal lah Bongokkk ! Herrrr , Senget lah weyyy :') Aku rindu weyy dekat hampa , hampa rindu dak kat aku ? Tk rindu lettuw ~ Takpa lahh aku merajuk dengan hampa seminit =.= hehe , merajuk gedik pulokk kan aku nie . Aku tk sihad wey , :'( kenapa ? tahh bodoh punya cacingg , dia bagi aku punya gigi sakid . Errr ! Dala aku palingg tk suka kalau gigi sakid .  Cacing niee hidup lama dah kot ? Huh whatever lah senget :')
Aku update pon sebab nak bagitahu lagi 3 hari kan kita nak raya . Woahhhh tk sabar aku nak beraya pii kutip duit raya pulak , haha *macam kekanak jaaa . Walaupun raya dah nak dekat , aku tk rasa pulak nak raya seriouse aku cakap tadak perasaan langsung nak raya dengan baju raya satu apa tk bley lagii . adoii --' 11/8 aku ada keluar dengan membe membe , kononya nak pii shopingg baju raya lah . Tapi satu apa pon tk bely . Huh ! Merata tempat dah pusingg first tuu pii bukak puasa dulu dekat CENTRE SQUARE then shopinggg satu complex tapi semua tk kena bagi akuu lepas tuu teray pii tengok kat UPTOWN . Tapii sama jugak , semua tk berkenan akuu . Hadoiii , alamatnya raya tahun niee aku pakai baju lama lah jawap dia . Ehem , Hampa beli dak lagi baju raya ? kaa jadi macam aku jugak , tk berkenan langsungggg . O.o
Sapa yg dah bely tuu bagus lah noh  , semangat nakk raya laa katakan tapi puasa tk full pon . kann kannn ? hakha :D . memandai jekan akuu nie dok kata dekat orang , aku pon sama lahh 2x5 dengan hampa kat luar sana . hehew , tapi aku tadak lah jahat sangat kay . tapi tadak lah baik jugakk . stg mengata kata aku niee perasan perfect and baik pulakkk . aku tahu lah sakit mulut mulut nak kata kat aku , aku dok nampak dah sapa . hurhhhh ! Nak tahuu ? tk perlu kot , nanti kata aku niee apa pulak kann , biar jelahh aku sorangg ja tahu , sapa makan cili dialah terasa pedas kayy . chill babe :') . Raya tahun niee sku raya sebatang kara lah beb . :'( . Kenapa kenapa ? Pakwe tadak meyh , membe membe aku semua pakat pakat raya dengan pakwe dia . tapi aku ? sobsssobs :'( Takpa sama mau raya dengan aku  , jom lah raya dengan aku . aku tk kesah ponn . tapi hampa kena bg duit raya dekat aku ok ? hakha , ada bran ka weyy  . Lalala ~ Jk okayy , nak bagi pon tkpa aku tk kesah meyhh O.o . Saya suka saya suka c(; . Raya niee hampa raya tangg mana woii ? mesti ramay balek kg halaman kannn . untunggglah boley balek kg jauh jauhh kan . aku tk untungg pun , kg aku dekat dekat sini jeponn . dekat mana senget ? dekat jepunn dekat kulim dengan penang ja weyy . hehew . kayy  jangan lupa taww , raya niee datang ruma aku okay . tapi raya pertama , kedua aku tadak kot kat ruma . so takpayah datang la ehh . raya lain lain aku ada . datang aww bawak pakwe hampa sekaly nahh . aku nak usha sikit =,= . kalau nak bawak pakwe sorangg kat aku pun tkpa weyy . aku tk kesah pon . Lalala ~ Ehemmm , rasanya aku dah tadak pape  kot nak update niee . Pape pon aku nak bagitahuuu SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN . aku harap raya tahun niee lebih bermakna daripa tahun tahun yg lepas okay ? Dalaaaa . aku mx maav okay dari awai rambut hingga hujung kaki okayy . :') . bye , assalamualaikum :')

  Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin ~ mintak ampun mintak maaf dari planet pluto sampai planet marikh kalau ada terguris perasaan , sakidkan hatii , terkecikkan jantung , terbesorkan paru paru , tersederhanakan buah pinggang yaw ?
kita hanya insan biasa yang penuh dengan silap dan salah yang tanpa kita sedor kita buad . harap segala salaa dan silap yang tersimpan di hati dapat dimaafkan >.<
TERIMA KASIH !





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza