//Love Story
Taken

Tuesday 11 September 2012 @ 10:02:00 am | 0 HeartBeats

Hi , Assalamualaikum .

Zszszs , Lalala :) . Harini aku heppy lol . heppy sesangat . kenapa kenapa ? Mesti tk percaya kan ada oang dah curi hati akuu meyyh . siapa siapa ? Nak tahu kaa , Hakha . sebelum aku bagitahu siapa aku nak tanya niee . Sehad takkkk ? dah makan belomm .Hamboih cepat aih jawabb . huhu , Kay back to topic . topic kalii nie topic apa eh ? t0pic taken . Woahhhh , Dah taken kann dengan siapa kann . ehem Agak agak siapa lah kan yg dah curi hati aku niee . siapa ? cepat teka if betol aku bg coklat . gheee :D . Nak tahu tk sapa yg dah curi hati aku . Nakk takkkk . If nak mai kiss aku sedaih dulu baruu aku cerita kat awakk . Emmmmmuah :* . Hahaha . Dah dah malas melalut panjang panjang lagiii . Cerita dia macam nie , Harituu masa raya ke berapa tah . aku dah lupalahh , memb memb ada datangg raya dekat rumah . Deypa datang secara mengejut takpalah mak aku pon hanya buat nasi impit dengan serunding ja if bgtahu awai mak aku buat lah makan makan sikid kann , tapi niee mai secara mengejut tk sempat lah nak buat makan makan sikid . Ada lah ramai jugak yg datang ruma akuu .

 Gila gila pon ada jugak :) hehehe . LOVE THEM ;)


Emmmuah , sayang deypa ketat ketak lol >.<

si dia pon ada jugak masa tuu :D . Masa tuu aku tktahu lagii yg dia suka akuu . hohok
Si dia ada texd dekat my memb aku yg kecik molekniee nama gelaran dia dayah . Dia mintak si dayah niee tackel aku dekat dia , aku heran lah kenapa dengan deypa dua niee , tersengihh - sengih jaa macam ada sometingg ja yang deypa sembunyi dari aku kann . aku pon heran lah kenapa gn deypa niee duduk dekat pon nak texd kaa  ,aiyo banyak kredid sungguh .  Aku tanya dua II tanak bagitahuu kononya tadak apa lahh kannn . Takpa aku buat lah muka blurr sikiddd o.O . hehe . Walaupun si dayah duduk sebelah akuu dia ada texd akuu kata ada budak nak couple dengan aku . ehhhhh ! terkejut lah tetiba jaa ada orang mintak couple , bila aku tanya siapa ? dia cakap budak TRJ setahu aku tadak lah orang yg aku kenal sangat dok TRJ pastuu tetiba mintak couple . heran lahhh aku . Aloh kononya aku buat taktahuu jaa , dah berbuih mulut aku tanya si dayanh niee still tanak bagitahu jugak siapa yg mintak couple niee . so aku abaikan jelah . Elok Deypa balek dari ruma akuu . aku sengaja lah texd si dia tanya dok rahsia apa tadii dengan dayah , then dia bagitahu aku tadak apa jugakkk . Dekat berapa minit dia texd dengaq cita ada orang nak ejas hg ? aku taktaw kata dia yang nak ejas akuu , aku cakap lah mana aku tahuu kan . Pastu dia pon mengaku yg dia nak ejas aku . hahaha ! sumpah terkejut gilaa time tuu . macam tk percaya jaaa kan . Dia luah lah kat aku semua perasaan dia kat aku selama niee . tuttt tuttt dah luah semua tuu aku rasa malu pulok bila nak face to face dengan dia . maluu sangat weyy >.<' . Tapi takpa nak buad cena terpaksa lah tahan malu tuu kan .  It's s0 kay babe :') Tapi Aku takathu pulok dia betol betol siriouse nak couple dengan aku , ingat kaa main main so aku buat taktahu jelahhh itu jaa yg aku mampu . huho ! Hah ini lah diya jejaka yg dah curi hati aku MR MSA ehem , sekarang aku dengan dia dah couple lol :) heehw , aku harap dia tak macam orang lain lahh aku hope kami kekal walaupun dia muda dari aku :) . saya nak awak tahu saya sayang awak MR MSA . Saya harap awak tk melukai hatii saya okay , saya tahu kekadang saya niee agak EGO sikit tapi awak paham kan EGO saya sayang ;) . terimakasih kerana awak dah faham kerenah saya nieee . saya akan cuba paham kerenah awak tuu kayy . insyallah saya cuba demi awak biy . Takpa ada masa aku upload pict dia tuu pon kalau dia bg laa noh . huhu ~ Ehem kayy lah no idea again .


Saya harap kita kekal eh biy , saya sayangg awak sesangat .
terima kasih kerana awak dah curi hati saya , tetapi saya nak awak jaga hati saya macam mana awak jaga diri awak tuu kay . sayang awak syarul


Dia lah buah hati sayaaaa , saya sayangg dia sesangat meyh . ILOVEYOU biy :')
tahu dia tk seHANDSOME pamcam pakwe hampa , tapi aku sayang dia and hargai diaa , aku harap kami kekal and tadak orang ke3 dalam relay kami . aminn :)


ILOVEYOU MORE MUHAMAD SYARUL AMIR :)

ILOVEYOU FOREVER SAYANG . MUAHH MUAH ;D
bye , mwahhh kat pipi awak tuu :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza