//Love Story
1 Month With him

Wednesday 10 October 2012 @ 10:17:00 pm | 0 HeartBeats

Assalamualaikum , Hai hai


Pebuat too ? Sehad sehad tk niee yeah . Kalau tk siap cepat pii makan ubat nah , jgn tak makan tauu nanti lagi teruk sakid awak tuu . heheeh *Risau kay risau
tahu kan aku excdent . tahu kan ?
Hah , tadi pii klinik pii cuci luka aku niee hah aku dah tk sangupp tengok kaki aku niee gemukk macam ikan buntal tawwww dakkkk . ohhhh shitttt ><'
Jalannn pon dah macam nenek adek aku kata dekat aku semalam . hahahahaha
Dah Dah , stg lain y aku nak cerita lain y aku membebel kannn . 
Aku tanak makan ubat lagii tapi sekarang terpaksa makan ubat balekkkk . Ohhh shitttt ! akuu tak sukaaa makan ubat //
Semalam aku baru lepas rindu dekat dia , dia dtg ruma akuu . btaw aku suka sangat dia dtg . sebab aku terlalu rinduu kan dia . sampai aku cakap muka dia lain . ya allah , macam setahun jaa tk jumpa dia . Furhhh ! Betapa rindu geyla aku dekat dia . aku egt kan harini hari y lebih bagus dari semalam , tapii tk . semalam aku menagis ? Hahah , kenapa kenapa . 
Terbaca si gemukkk post kat wall yang dia dah feedap haa gn perangai aku nie . OMK ! sobsssobs :'/
Aku tk segaja buat sampai dia dah feedap gn aku lah . im so sorry babe :')
Maafkan saya awakk . 
Sekarangg dia buat tktahu kat akuu . aku tahu niee semua salah aku , punca aku . Tapi takan sampai macam niee dia nak buat . aku taw dia tansion , dia ada problem . tapi bukan cara macam niee tansion dia hilangg .
Aku nak berbaik dengan dia , tapi dia buat taktahuuu . aku taknak gaduhhhh aku cuba memahami dia . tapi stop lah kata aku nak tunjuk ego . aku dah cuba buang ego niee . tapi tolong support aku dari belakangg :')
Dia sendiri nak aku buang ego niee , sekarang aku dah nak buang so tolong jgn bg ego akuu balekkk .
aku dah penat hidup gn ego niee . i hate ego . Go awayyyyyyyyyy . 
Kay kay . Harini 11/10/2012 kannn .
Yayaya , kenapa kenapa kenapa ?
Harini genap aku gn dia sebulannnn lah .
Rasa sat jaa kan aku gn dia dah sebulan . hope kami kekal amin amin amin ツ 
Kay kay . Aku dah tktaw nak hapdate apa . lagi panjang aku cerita lagi laju air mata akuu keluar . hemm 
aku tk kuat kehilangan orang y aku sayangggg . I need him to talk .
Ilove you MSA ツ



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza