//Love Story
Ada Batas jugakk ツ

Monday 22 October 2012 @ 6:45:00 am | 0 HeartBeats

Assalamualaikum dan selamat malam ツ 
Hey pebuat too ? Dah mum belom ehh --'
Sorry taw lama tk update , baru harini dapat hapdate , hehew . busy sikid . :D
Okay semalam memang aku nak hapdate , tapi di sebabkan hati aku hancur so tadak mood sikid nak hapdate , alhamdulillah harini dapat jugak aku hapdate kan . 
aku hapdate niee bukan apa , semalam aku dengan gemuk break lol . 
Tak ku sangka , tk ku duga . benda niee jadi dekat aku . 
astafirullahalazim , apa yang dah jadi niee kat relay kami ?
Aku dengan gemuk break di sebabkan orang ke 3 ? whoooooooo .
Ffttf , nak tahu kaa sapa ? tk perlu kot aku mention nama dia kat sini , nanti tak pasal pasal malu pulak kak nie kan . haha *relex , aku tk sekejam hang lah sis .
Break pon di sebabkan pacebook ja . Aku kan kuat cemburu , aku tk suka tengok orang yang aku sayang chat dengan perempuan lain . Tapi tadak lah kongkong sampai macam tuu , nak chat pon ada batas jugakkk lah kak . niee sampai chat kalah daripada aku . ohh siot lahh ><'
Tak malu kaa dok merajuk dengan pakwe orang , pastu suroh pakwe orang pujukk pulak . ehh lantak lah pakwe aku nak pujuk kaa tidak . hang nak kaa , tanak kawan dengan dia kaa , ehh ada aku kesah kaa ?
Sorii lah kak , semalam memang aku betol betol bebai lah dekat hang , aku dok sabar selama niee hampa dok chat tapi sekarang ohh tidakkkkk tadak lagi bagi mukaa yaa sayangggg pencinta pakwe orang . haha
Aku rasa hang seronok kot noh bagi aku dengan gemuk aku berpisah ? seronok tak weyy . 
Aku malas lah nak gaduh dengan hang sebab lelaki jaa . tk syioook lah wey gaduh pasal lelaki .
Pape pon , dah hang rasa nak dekat dia , datang jumpa aku cakap yang hang nak dia , kan senang tk payah lah nak guna cara rampas kan . Brr ~ Semalam memang betol betol aku hilang sabar lah . Sorry lah semalam memang macam macam keluar dari mulut aku . kesah paa ? cabar kesabaran aku sangat kan //
Haha , semalam memang aku betol betol hilang sabaq lah weey , so jgn bagi aku hilang sabar , kalau aku hilang sabar padah jawabnyaa . Kalau aku maki jangan tanya kenapa nah :3
Tapi sekarang , alhamdulillah kami bersatu balekkkk . Jyeahhhhhhhhhhhh ツ
Tuu pun sebab aku IM abang dia *padahal dia y online pacebook abg dia . aku tahu dah .
Hem , gemuk bg aku 1 syarat if nak kat dia balek . dia cakap blablablabla . aku cakap okay beres ;)
aku kata lah , kalau syah buat acu buat okay . then dia cakap okay . Haaa , start harini aku pegang janji dia . yang dia takan chat lagi dengan kakak bakal jadi musuh aku tuuu . hahak
kali niee aku akan jaga relay aku , aku takan biar musnah lagi . kalai niee no chan okay . kau buat dapat padahnyaaaa . tunggu jelah apa padahnya tuu . Nak tahu cubalah buat yaaa .  :D  
KATAKAN TIDAKK KEPADA ORANGG KETIGAAA // 
Kali niee aku takan EGO lagii . aku akan buang EGO niee sejauh jauh yang boley and harap kak niee tk muncul lagi dalam relay kami . amin amin ツ
Terima kasih yaa sayang , sebab nak teruskan  balek relay kitaa , thanks a lot  //
Awakkk , saya heppy sesangat taw dapat dengan awak balek gemuk . saya sangat rindu awakkkk .
semalam saya dah betol betol putus asa , dah benci dengan lifee . tapi harini awak bg peluang . terimakasih sayanggg :') . hope dah tak jadi macam kemarin , saya harap mulai besok dan hari seterusnya tadak lagi penghalang relay kitaaa . kbyeeeee :')


 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza