//Love Story
Excdent :'(

Sunday, 7 October 2012 @ 8:35:00 am | 0 HeartBeats

Hey , Assalamualaikum (:

Kembali semula membebel kat sini , Lawa tk lawa tk pict dekat atas tuuu ? mesti lawa ,   ╋╋ム ╋╋ム ╋╋ム . 
Aku taw lah hampa jelouse kan , hampa tadak aku ada kan kan . mengaku jaaa :P
Huhu , Lupa pulak aku nak tanya niee , sihad sihad dak ? makan dak lagi nie , aku makan dah alhamdulillah kenyangg lagi nie . (: tapi sayaaangg aku tk sehad weyyy . :'(
Kenapa kenapa nie ?
Nak tahu kaa kenapa aku tk sehad // .
Aku excdent lahhh , btaw sungguh menyiksa gila wey , aku terpaksa menahan kesakitan balek . Jalan pon dah tk terdaya lagii . terpaksa jln guna sebelah kaki . sebelah laki tk terdaya nak pijakk lantai lah . sumpah sakid gilaaaa . ya allah bila lah nak lega nieee . hari khamis nie aku nak pii menembak . hope cepat lega aminn :) ramai ramai doa aku laaa noh . 
tadak lah teruk mana pon lukaaa . btaw besa besa jaa . macam mana boley excdent ?
Huh ! jantan mana taktahu , gila vavi bakkk hiangggg . sepatutnya dia kena berhenti sebab lampu merah . Pastu dia nak megelak dari kereta dok belakang dia teruih pii tepi langaq aku gn memb aku . bodoh tk bodoh tk tengok kiri kanan dahh . brr ~ FUCKING SHIT haaa . harap muka ja handsome tapi undang undang taktaw . bodohhhhh . Hurh ~ aku y teruk pon , memb aku tadak apa juz luka sikid ja haa , Memang syioook jugakkk lah kena mara gn MSA // . perghhhhh ! sampai ayaq mata aku jatuh sebab kena mara gn dia .   ╋╋ム ╋╋ム ╋╋ム . lawak lawak betoii . Manja gt aih aku niee , kena mara sikid pon nanges . Lalalala ~ kira apa akuuu , tadak malu dah , dengan kaki sakid . aku nages buat taktaw dahhhh :P . maluu tk maluuuuu . huhuhhu ! Nak tengok dah kaki aku y xcdent tk , stg aku buh nah // k lahh bhai ;) ILOVEYOU SAYANG :)

oHHHHH TIDAKKKK . TK SANGGUP NAK TENGOKK //


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza