//Love Story
BlackBerry

Monday 26 November 2012 @ 6:01:00 am | 0 HeartBeats



Selamat malam :)
Dear , Awakkkk awakkk awak dan awakk kat sana tuu . saya dah jatuh hati lah dekat BB , awww ;) Nak beli BB pulaks , tapi sernok tk ehh guna BB stg beli beli tk syok pulakks . Hurh Takmau laaah ! Best tk best guna BB abang zul ng kak eyra dah guna BB diarong cakap seronok jaa guna BB . Eeeeuw kofiuse laa macam nieee .Kalau aku nak beli nak beli warna apa ehh :'O , Takpa lah warna putih pun cun jugakkks , hp aku dah banyak warna hitam so nak bosan dah ashik warna hitam jaa kan . Hurhh ~ Nak beli kaa tidak ehh BB aku dah jatuh cinta gilaa babikk tahap cipan dah niee , geram jaa aku tengok BB . Awwwww :*  Nak jugak nak jugakkkk (Y)  Hp BB yang aku minat tuu haritu aku tengok dekat AM (CMART) rm7ratus lebih jaa itu sebab promosi kalau harga betul rm1k jugakks lah kalau tk silap aku . Mahal mahal Jugakkks xD Adodo -,-" Feninggg lah macamnie  :'O . Takpa takpa nanti macamna jugak aku harus beli BB . hehe :* BB tunggu nanti aku akan jadi tuan engkau yaaaa . Lalalala >.<" . Okay Tunggu kejap eh aku nak upload pict hp BB yang aku dah jatuh cintaa . HAHA kbye :)



Sayangg kau tunggu yaa :) aku akan jadi tuan kau nanti . Muaaah sedaih :* HAHA




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza