//Love Story
Erghhh >;<"

Wednesday 21 November 2012 @ 4:15:00 am | 0 HeartBeats

Selamat malam :)
Btaw tadi aku dah update kan ? sekarang aku hapdate lagi sebab ada benda yang terjadi tadi . hmmm , Entah masih ada lagi orang macam niee  Tah apa apa jaaa . Okayy tadii aku online then tetiba ada chat dari someone niee send hantar dekat akuu . blabla aku baca then aku terfikir kenapa ng lelaki niee betol kaa tidak eh . Erghhhhh ! disebabkan lelaki tuu aku terfikir panjanggg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :O . Betol kee tk lelaki niee . ahaha :* Myb ada sikit kott waya syot kat kepala diaaa . Ohsem Sorry Broo xD Kalau ia pon nak mengorat agak agak lah tanya soalan bebagai macam niee , macam takda cara lain kaa nak mengorat . Issssshh ! Aku tahu sekurang kurangnyaa dia jujor but bukan ng cara macam nie , mana tahu aku  niee jahat kaa apa kaa dia suka sukii jaa suka dekat akuu kan ? Then boleh pulak dia mintak alamat aku , dia cakap nanti senang nak hantar rombongan meminang . Erghhhhhhh xD awal lagi lahhh nak kawen pon and aku tk terfikirr pon tahap kawen nieeeeeeeeeeeeeeeeee . :'/ Pleaseeeee lah pakcikkkk oi Fikir panjang lah .
Diaaa cakap dia nak cop seksiap takod aku di kebas orangg , and habes sekolah terus jaa kawen . lai lai ~ Taknaaaak weeeehh :'/ . Chat dengan pakcik niee lagi sakid hatii and troma lah pulakkkkks . Klaaaaah :') Byebyee





Trumaa aku dibuattt oleh pakcik nieee :'/


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza