//Love Story
Semakin hari semakin rinduuuuu

Sunday 18 November 2012 @ 8:13:00 am | 0 HeartBeats



Assalamualaikum dan selamat malam .
Tengah buat apa ? belom tidor lagi kaa , dah lewat niee pii tidor cepat besok payah pulak bangun pagi kan kan . hehehe ! Sebelum tuu aku nak tanya sihad sihad tk nie yaa , if sihat alhamdulillah lah . Aku kureng sihat sikit harini  hehe ,  Masuk harini dah 2hari aku demam , pening kepala , sakid tekak , selsema . Furhhh ~
bila nak lega wehhh ? Myb sebab aku rinduuu si dia sampai jadi macam niee . Sekarang dia dah takda disisi aku dah tapi dia still dihati aku :'( Sekarangggg dia dah Takda dengan aku , Dia pergi Jauhhhh haaaa :'/ . Lambat lagi laa dia nak balik sini . aku dah teramat amat rinduuuuu dia . Baru 2hari dia kat sana dah macam 2tahun laaaaa berhari hari lagiii dia dekat sana , lama lagi dia nak balik dekat sini . Hmmm :'/ .Aku kalau terlalu rindu mesti aku menages , Dari tadi ashik neges jaaa sebab teringat dia and rinduuuu dia . MISS YOU
Hanya mampu bersabar jaa , Takpa laaa apa apa pun semoga dia dekat sana sihat sihat jaa and ceria selalu walaupun aku dekat sini sedih nak lepas diaa pii sana . Aku akan tunggu dia balek siniii :')
Aku gembira tengok dia gembira dekat sanaaaa . Aku harap dia tk lupa aku and memb memb dia kat kedah niee . Mungkin nanti dia dapat kawan baru kan dekat sana ? Tapi aku harap sesangat dia tk lupa aku , and kawan kawan dia dekat sini . Ya allah , aku cukup takod sesangat kehilangan diaaa . Dari harii dia pii sampai sekarang aku tk berhenti fikirkan dia kat sana tuu macam mana  aku cukup risauuu ya allah aiii . kenapa ? Hmmm , btaw awai tahun niee tk seronok laaa dia takda dekat skola , dia skola lainnn . Aku pon macam dah takna skola situ lagi , sebab dah takda diaaa mesti sunyiii kan . Selalunya setiap kali keluar kelas mesti nampak mukaaaaa comel dia , and setiap kali jumpa aku jaa dia ejek/cari pasal dengan aku tahun depan dah takda macam tuu lagiiiii . sumpah mesti Sunyiiiiiiii gilaaaa kan . Ohsem ><'
Okay laaa , Dah takda apa lagi nak di update kan , Btaw aku terlalu rindukan diaaaa , aku nak dia balek sini
hanya mampu bersabar , aku akan tetap tunggu dia dekat sini sampai dia balik sungai petani . promise sayanggg :') . I really gonna miss you biy :* . Iloveeee you moreeeee Capital MSA . kbye assalamualaikum :)

--->  I   G O N N A   M I S S   Y O U   M S A  ♥  I   L O V E   Y O U <--


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza