//Love Story
Tak sanggup dude :'(

Sunday 11 November 2012 @ 5:57:00 am | 0 HeartBeats

Selamat malam semuaaaaaa .
Sihat dak nieeeee , hangpa makan dak lagi ? Kalau nah makan baguih laaaa noh , aku dak lagi dok tunggu mak aku pii beli nasi sat . hehehew . Okay okay . Sihat tk nieeeeee ? aku alhamdulillah sehad jaaaa . kalau hampa sihad baguih lahhh alhamdulillah , yang tk sehad tuu cepat cepat makan ubat naih , kalau takmau mai aku tolongg suapkan . mau ? hahaha . Btaw harini 11/11/2012 kan ? Yaaaa , harini genap aku dengan sayang aku 2bulan , sat jaa dah 2bulan kannn . Aku harap kami kekal . amin amin amin yabaaralamin :>
Okay back to topic laahhhh . Apedia topic dia malam nieee yaaa ? TAK SANGGUP DUDE :'( ?  woooooo , Pasaipa nieee wehhh ? aku keciyan kat pakwe aku , moto dia hilanggg pagi taksat . setan mana taktaw mai curii . fukiiiiii betol lah setan  nieeeeeee , tadak moto lain kaa nak curi , moto pakwe aku jugakk yang dia nak curiii , btaw pakwe aku memang sayanggggg gilaa dekat moto dia aku rasa dia sayangg moto tuu lebih dari sayangg aku kot . hahaha .Kalau dapat setan tuu memang mampoih laa , mengucap seksiap haa and buat wasiat siap siap nahh . Tadi petang aku ada pegi ruma pakwe aku , btaw aku nak dengar cerita sebenaq diaa . Habeh dia cerita apa semuaaa dia jadi apa taktaw dok tumbukk pintu . ya allah aku memang tk berani nak belawak dengan dia stg tk pasai pasai aku dia hawin kot luaqq . Dari pagi sampai sekarang dia tk makan sebab pikiaq pasai moto . ya allah aku taknak di sebabkan moto dia yang sakit apa apa pun makan dulu lah . Sekarang dia sedih ? aku taktaw nak buat apa bagi dia senyum , gelak balikkk aku tk sanggup tengok dia macam nieee ? aku kesiyan sangat sangat sangat kat dia , aku nak ada dengan dia bila saat dia sedih , gembira . boley kan ? Aku taknak tengok dia sedih sebab aku tk sanggup tengok dia sedih aku nak tengok dia setiap hari gembira , senyum , bahagia itu jaa yang aku nak walaupun aku sedih sekali pon . aku nak dia tahu setiap masa aku nak ada dengan dia bila dia sedih , gembira . Okay lah takda apa lagi yang nak aku updatee , so aku berhenti dekat sini jelaa noh :) . Kbyeeeee , senyum sokmoooo sayang :')




mintak tolong sat daripada pambaca pembaca blog aku niee , jika ada terjumpa 125zr warna hitam plat PKP 3782 tolongg IM dekat fb aku tak pon texd kat nombor aku bg sesiapa yang ada nombor aku tak pon jika ada nombor syahrul sila hubungi okay ? jasa anda kami hargai sesangat , terima kasih



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza