//Love Story
Heppy Birthday

Saturday 1 December 2012 @ 8:48:00 pm | 0 HeartBeats

Selamat tengah hari :)
Alhamdulillah , harini genaplah aku 16 tahun , tk sangka kan aku dah besar . hehe
Semoga harini dan hari seterusnya lebih baik daripada hari sebelom niee , Dari semalam lagi aku heppy sampai harini . Aku betol betol heppy sebab pelagi hati aku balek SP . Ya allah aku rindu dia sangat sangat tk sangka harini boleh jugak aku jumpa diaaa and lepas kan rindu niee . Btaw ramai yang wish birthday aku semalam and harini :) btaw thanks kawan kawan aku kat facebook and twitter , terutama botakk . hehe
dia sungguh semangat lah wish dekat aku . Orang pertama wish dekat aku botak la , on twitter dia dah wish bukak facebook tengok inbox from botak lagi , tengok dekat wall from botak jugakk . HAHA
Btaw botak sangat sangat semangat wish birthday aku . Y allah birthday aku kali nie aku sangat heppy :)
Terima kasih dekat kawan kawan aku , abang irfan  yang dah buat aku senyum and terima kasih jugak dekat pelagi hati aku syahrul selalu buat aku gelak kalau texd ng diaaa . Heppy sesangat :) Aku harap besok dan hari seterusnya lagi bermakna . Alhaiiiiii , stg petang siap sedia lah kena beperang ng tepung + teluqq . HAHA
Habeh laaaaaaa aku , Jadi zombie lah jawab diaa stg . Ingat memang taknak keluaq tapi nak jumpa pelangi hati aku so terpaksa lah keluaq jugakk stg petang . Ohsem -.- ! Aaaaa , Tk kesah lah apa nak jadi jadi lah . HAHA aku menyerah sekarang :D Harini hari aku besok lusa hari hampa pulakks noh , Tapi jgn jadi kejam sangat taw sampai angkat teluq 1papan tepung 1kilo . Ohhhhhhhmen :'O Aku tak sanguuuuup lol :'( Aku taktau laaa nak kol sapaaa . Kol syahrul tk ankad Pulakkkk . hmmm myb tidor sebab pukol5 baru sampai SP . mesti penat kannn . takpala aku bg diaa rest dulu katanya dia sakid belakang . Yelaah tidor duduk sakit lah belakang tuuu . Tadi pagi lagi diaa kol aku dalam pukol 8 lebihh nak kejot aku lettuw . HAHA tapi aku pon tk egat aku cakap apa eh ng diaaa Jgn benda bukan bukan sudah laaa . Maluuuu jaaa nanti >.<"
Takpaa kejap lagi ada lagi boleh lah nak OTP ng syahrul . Hehe .  Harini mak aku ada buat laksa sebab sepupu aku nak datangg , yelah kemarin besday sepupu aku harini besday aku senang jaaa sambut sekali . Hehe :) Biasa ah sepupu kesayangan aku . kemarin genaplah umoq sepupu aku yang ke19 . Dah besar dah rupanya sepupu aku niee . heheh *btaw sama lah ng aku . HAHA .  Aku sayang dia ketat ketat ohhhhh :* . Kakmah iloveyou eyrah sayang kakmah ketat ketat taw :) Okay lah sampai sini jelah yang aku nak hapedate :) . kbyeeeee :*



Heppy Birthday to me & Kakmah .
Heppy birthday to me & Kakmah
Heppy birthday to me & Kakmah :*
Heppy Birthdayyy tooo meeee & kakmah .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza