//Love Story
Kalii terakhir sakitt hati

Thursday 17 January 2013 @ 8:52:00 am | 0 HeartBeats


Assalamualaikum dan selamat malam :)
Hai hai , lama kan aku tk hapdate blog . Yaya my mum tk bayar e-ternet so aku nak hapdate blog pon tk boleh lah . So sad :'( . Ini kali terakhir aku sakitt hati ! Myb niee kali terakhir aku sakit hati lepas nie dah tk boleh nak sakit hati , jelouse , ego and panas baran lagiii . Hmmm , niee keputusan yang paling tepat yang aku buat , nieee adalah kali terakhir aku couple . if antara relay aku ng si dia tk kekal lama aku hanya redha jaa apa yang dah jadi lepas niee . myb kami takdak jodoh and aku bukan yang terbaik untuk si diaa . Aku takdak niat pon nak berdoa macamnie . Aku taktahu apa yang akan terjadi lepas nie kat relay aku and sampai bila aku akan stop couple ng diaa . Hanya tuhan jaa yang tentukan apa yang akan jadi kat aku and si diaa lepas nie . kiteorang hanya mampu berdoa semoga relay niee terus bersama . Hmm
Setiap percintaan memang ada lumrah dia , ada suka dan dukaa . Takpa lah Ini memang betol betol kali terakhir lah aku sakitt hati and couple , dia adalah orang terakhir aku coupleee . Tapi kalau dia ? myb ada peganti baru lepas nie , pape pon aku harap dia bahagia walaupun bukan dengan aku . aku nak sangat senyuman dari muka dia tk pernah berhentii .Yaya walaupun ada jugak sikap EGO ,  BARAN dia tuh . Sikap EGO, BARAN dia tuh dah menyedarkan kesalahan aku selama nie . Terima kasih sayangg :') . Terima kasih lagi sekali kerana dia dah banyak menegur perangai aku yang tk berapa elokk sgt nie . Dia muncul dalam hidup aku mungkin ALLAH SWT mintak dia tolong tegurkan kesalahan kesalahan kat diri aku niee yang selama nie aku tk pernah nampak apa salah aku . alhamdulillah sekarang aku dah cuba jadikan diri aku niee yang terbaik , aku akan buang apa salah aku selama niee yang aku tk pernah nampak . Selama aku kenal dengan sikap laki , aku belom kenal o jumpa lagi sikap lelaki macam dia :) Okay btaw thanks a lot for all kay . lepas nie kalau kita dah tk bersama saya akan ingat kata kata awak tuh  jadi orang yang matang :) Awak kena tahu yang awak adalah orang terakhir saya couple and awaklah orang terakhir yang saya sayang and cinta awakkkk . Loveyou syahrul <3




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. My name is Anys. 17 this year. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.


Diary About Stuff Them

Tagggboards

MyEm0.Com
Leaves your Footprints. Tinggalkan link sekali ehh. Thank you :)



Big Claps

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Aina Syaza